Followers

Saturday, June 16, 2012

my choice...is ur choice

salam....
jiwa gelisah memikirkan pe yg akn terjadi jika lia pilh f.6 or POLI...btw..xtw pe status aty ni....
coretan haty ni...hanya akn sampai di haty siapa yg bce dgn memahami dn ikhlas menerima pe yg lia akn tulis dlm blog ni....kenapa lah lia kena lalaui dugaan yg sama 2x..hem??sebb lia 2 takdir lia??cm uh..manusia xkn jtuh dlm lubg 2x....lia blur2 mlm ni....lia na sty..na blaja tol2....ingt tak pasl kwn laki yg lia cter 2....dy pon ad prob dy jgakk.lia simpati..dan empati...lia ingin jd mcm dy..setabah dy..sekuat dy...tp..lia xmampu lg...lia try jgak...kwn2 lia yg len pon support lia..cme lia bnyk sgt pk psal negtve tntg sesorg...okay..lia jgak digtkn dgn kwn lia supaya sntiasa thnk +ve...lia try..tp syaitan ni memeg penghasutkn?? suka wat lia sdh...

sejak keblkgn ni lia eMo pulak...knp tah..lia jd terlalu siyes..sdgkn dulu lia biasa2 je...knp lia kena ngs tok seorg hamba Allah yg lukakn aty lia..lia fobiala....lia tkt...lia ngs...lia sakit....tp lia tahu Allah dgr rintihan lia...lia ingt Allah..kamu semua pon ingt Allah..jadi..??kita mnjd 1...mnjd hamba Allah...

dulu lia bnci Dia..dulu lia penah Ejek dy dlm aty...dulu penah lia kata Dia ni cm ni...cm 2~~..sian dy...rupanya dy di sebalik yg lia..jahat kan lia...hihih..dak nakai cm..memg na kena debik!...

penah tak rasa??happy??aku na ilg stress bila aku hadir di rumah kau..melihat gelagat .adik2 mu...membuatkn ku tersnyum....tpi..bg org len..merka akn pk -ve..why???niat aty ikhlas ma~~

kenapa aku xdpt rasa bhgia..dn dapat kenal erti kwn yg tiada perasaan hasad dengki..tau kwn mkn kwn..perlu ke aku menyendiri...??kenapa suka pk buruk tntg ak..jahat sgt ke aku ni..slah ke ak na berkwn dgn semua org...aku xkacau org pon,...dan aku xtw..paling sakit bila kita dibenci kwn...lain tau rasanya bila di benci boy or girlpren dgn dibnci kwn...beza mcm bumi n lngit...

luahan gugup..yg xterkata ertinya...Hanya Allah mngetahui segala takdirku...INI JALAN TAKDIRKU~

No comments:

Post a Comment